16 augustus - Reisverslag uit Bunschoten-Spakenburg, Nederland van fam janssen - WaarBenJij.nu 16 augustus - Reisverslag uit Bunschoten-Spakenburg, Nederland van fam janssen - WaarBenJij.nu

16 augustus

Blijf op de hoogte en volg fam

17 Augustus 2016 | Nederland, Bunschoten-Spakenburg

Een heel goede morgen deze morgen. We zijn om 8.30 opgestaan, gaan ontbijten en de spullen gepakt voor de Waterbom. Even neef Dave nog een felicitatie gestuurd net al zijn familie. Dennis was nog even fruit gaan halen voor de tussendoortjes in het park. Waterbom is een enorm groot water glijbanen attractiepark. Menno had ons nog getipt om wat eerder te gaan. Dat deden we ook. In Kuta aangekomen kwamen we direct de familie Den Boer tegen. Zij kochten nog wat chips enkoekjes voor in het park en we websitebezoek naar binnen te gaan. Wij met twee rugzakken, een met zwemspullen en een met fruit. Maar helaas, geen eten toegestaan. Dus konden we alles achterlaten bij de receptie aldaar. Na het zoeken van een leuke plek op een grasveld met ligstoelen gingen we los in het waterpartijen. Een heel mooi park, goed toezicht en niet onbelangrijk fantastische waterglijbanen. Het Tikibad in Duinrell is er echt helemaal niets bij. Glijden met matjes, banden tubes en vrije val glijbanen noem maar op. Echte een sensatie. Je had er eigenlijk bij moeten zijn. De kinderen hebben we dan ook bijna de hele dag niet gezien behalve op het moment date wilden gaan eten. Ineens verscheen ze daar alsof ze het aanvoelden.
Omdat het zo leuk was hebben we in het park ook maar het zogenaamde licht uitgedaan. Begint een beetje eentraditie te worden.
De terugreis naar het hotel was ook wel speciaal te noemen. Met 9 personen in een taxi. Nou ja we dachten dat het eentalige was. De beste man gaf direct bij het verlaten van het parkeerterrein van het park aan dat de geblindeerde ramen dicht moesten omdat hij een zogenaamde zwarte taxi was. Illegaal dus. Maar zoals Robine zou zeggen" boeiend".
In het hotel opgefrist en later op de avond op hest strand met de familie Den Boer gaan eten. Wat een heerlijke dag en het werd al snel laat.
De kids storten een klein beetje in en we zijn naar het hotel gegaan.