11 augustus - Reisverslag uit Bunschoten-Spakenburg, Nederland van fam janssen - WaarBenJij.nu 11 augustus - Reisverslag uit Bunschoten-Spakenburg, Nederland van fam janssen - WaarBenJij.nu

11 augustus

Blijf op de hoogte en volg fam

15 Augustus 2016 | Nederland, Bunschoten-Spakenburg

Goede morgen Medan. Nou ja goede morgen ! Gisteravond nog wel even de taxi gebeld en deze morgen snel vertrokken. Onderweg maar even naar de KFC gegaan voor een lekker vet ontbijt. Dat was tenslotte 10 x beter dan in het hotel. Genoeg zover over het hotel. Na 4 uur rijden kwamen wij aan in Bukit Lawang. Een klein dorpje van zo ongeveer 800 inwoners. Met 3 koffers en 3 rugzakken werden wij onthaald door het ontvangstcomité van het geusthouse. Dragers voor de loodzware koffers zorgmedewerkster ervoor dat wij na een vijf minuten wandelen heel hartelijk ontvangen werden in Junia Geusthouse. Een warm bad was er niets bij en een superleuke kamer overigens die uitkeek op de rivier. Nadat wij ingetrokken waren hebben we eenheerlijke verfrissende duik in de rivier genomen. Dat kon hier aangezien stroomopwaarts niet of nauwelijks bewoning was zodat de rivier vrij schoon was. NB. Geen drinkwater. Morgen vertrekken wij om 9.00 uur de jungle in voor twee dagen. Dus vroeg naar bed en een beetje slaap inhalen aangezien Medan niet echt super was. Trustten