8 augustus - Reisverslag uit Bunschoten-Spakenburg, Nederland van fam janssen - WaarBenJij.nu 8 augustus - Reisverslag uit Bunschoten-Spakenburg, Nederland van fam janssen - WaarBenJij.nu

8 augustus

Blijf op de hoogte en volg fam

13 Augustus 2016 | Nederland, Bunschoten-Spakenburg

Een hele goede vroege morgen. 5.30 uur. Dat is best vroeg voor vakantie. Aangezien we Robine bij ons hebben, is er gisteravond directie overleg geweest. We nemen een ontbijten mee nl. Er stonden 4 doosjes klaar met tosti voor onderweg.
Om 6.00 uur werden we opgehaald met de traditionele bot. Twee staafmixers als motor maar o.k. Na een klein kwartiertje varen de oceaan op en een prachtige zonsopkomst. Kwamen wij aan in het bekende dolfijnenspot gebied. NB. We hebben een paar dagen geen internet gehad. Slechte of geen verbinding. Na wat rondvaren werd het wel steeds drukker met bootjes. Zo' N 40 botjes Kris kras door elkaar. Iedereen was een beetje nerveus aan het varen mar na een paar keer goed kijken en speuren zagen we de eerste dolfijnen. De WoW factor was er zeker alleen heb je altijd een paar boten die geen geduld hebben. Na twee uur varen en een behoorlijke hoeveelheid dolfijnen te hebben gezien gingen de eerste bootjes naar de kant. Vervolgens de rest en onze boot bleef langer. Nu was het echt pas een belevenis. De dolfijnen zwommen rond onze boo. Prachtig. Ook sprongen er een aantal in de lucht.
Om 9.00 uur, een uur later dan was afgesproken, kwamen we weer bij het hotel aan. Daarna nog even een tweede ontbijten naar binnen gewerkt en de hele dag relaxed aan en in het zwembad gezeten. Morgen weer een nieuwe dag. Dan gaan we in het rif snorkelen. Trusten.